64400, Харківська обл., Зачепилівський район,
сел. Зачепилівка, вул. Центральна, 49
e-mail: zachrada61@zacheprayrada.gov.ua
Голова райради
Golova

Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати вас на нашому сайті!

Завдяки сучасним технологіям кордони нашого району стали відкритими для всієї світової спільноти. Особливої уваги заслуговує інформація про роботу органів місцевого самоврядування району в розрізі головних напрямків. Я сподіваюсь, що створення нашого Інтернет - сайту сприятиме піднесенню на новий рівень прозорість роботи органів місцевого самоврядування.

Прогноз погоди
Погода в Зачепилівці

https://rada.info http://association.kharkov.ua http://uaror.org.ua http://oblrada.kharkov.ua/ua/ http://www.kmu.gov.ua/control/ http://www.president.gov.ua http://zakon.rada.gov.ua/

Протидія корупції

Методичні рекомендації по заповненню декларації

Електронне декларування

Рекомендації до чергового етапу електронного декларування:

  https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergovogo-etapu-elektronnogo-deklaruvannya

Отримати довідку про доходи з ДФС:

https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx

Отримати довідку про доходи з Пенсійного Фонду:

http://portal.pfu.gov.ua

Отримати інформацію з реєстру речових прав на нерухоме майно 

https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=1

Закон України "Про запобігання корупції"

Голови районної ради 2013 рік

Заступника голови районної ради 2013 рік

Голови районної ради 2014 рік

Заступника голови районної ради 2014 рік

Голови районної ради 2015 рік

Розпорядження голови районної ради від 29 грудня 2015 року № 41 "Про затвердження плану заходів щодо запобігання і протидії корупції в апараті районної ради на 2016 рік"

 

 

ПАМ'ЯТКА ДЕКЛАРАНТУ!

Шановні декларанти! 1 січні 2018 року розпочався черговий етап подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Просимо Вас відповідально поставитись до змісту інформації, яку ви зазначаєте у декларації.

Зверніть увагу, що більшість інформації, необхідної Вам для заповнення декларації, міститься у відкритих державних реєстрах:

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно https://kap.minjust.gov.ua/services…

Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Тут ви можете знайти інформацію для заповнення розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї».
https://kap.minjust.gov.ua/services…

Єдиний державний реєстр МВС. Він містить інформацію про транспортні засоби, які перебувають у особи на праві власності чи користування.
https://igov.org.ua/service/1397/general

Реєстр застрахованих осіб Пенсійного фонду України. Такий реєстр містить інформацію про отримані протягом року доходи.
http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/InfoInsurer

Крім того, відомості про доходи можна отримати, сформувавши запит в особистому кабінеті на сайті Державної фіскальної служби за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/login.jspx

Власникам повітряних суден, а також морського та річкового транспорту радимо перевірити інформацію у Реєстрі цивільних повітряних суден України http://avia.gov.ua/reyestr-tsivilnih-povitryanih-suden-ukr…/
Судновій книзі України, Державному судновому реєстрі http://dsbt.gov.ua/storinka/adminposlugy-0

Інформацію щодо зареєстрованих патентів на винаходи, корисні моделі, промислові знаки та іншу, що необхідна для заповнення розділу 6 «Нематеріальні активи» можна знайти за посиланням http://www.me.gov.ua/Documents/List…

З правилами користування зазначеними реєстрами можна ознайомитись на сайтах відповідних органів держаної влади.

Слід також мати на увазі, що інформація, яка міститься у таких реєстрах може бути не завжди повною та періодично оновлюється.

Також звертаємо увагу на типові помилки, які допускаються суб’єктами декларування при заповненні декларації та надаємо свої рекомендації:

• у розділі 3 «Об’єкти нерухомості» декларації слід зазначати право користування або власності стосовно об’єктів, інформація про які відображена у розділі 2.1 декларації (крім абонентської скриньки для листування);
• в декларації необхідно зазначати всіх співвласників об’єктів нерухомості, що знаходяться у Вас або членів Вашої сім’ї на праві власності, а також всіх власників об’єктів, які перебувають у Вас чи членів Вашої сім’ї на праві оренди або іншому праві користування;
• слід уважніше ставитись до заповнення полів щодо вартості майна. Під час повної перевірки декларації Національне агентство, зокрема, звіряє відомості, відображені у декларації з інформацією у правовстановлюючих документах та державних реєстрах. Якщо у полі щодо вартості об’єкта зазначено «Не відомо», а Національне агентство встановить його вартість, зокрема на суму понад 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб на 1 січня звітного року, це може бути підставою для відкриття кримінального провадження правоохоронними органами на підставі відомостей, отриманих за результатами повної перевірки декларації;
• зверніть увагу, відповідно до Цивільного кодексу України надання Вами довіреності третій особі на розпорядження транспортним засобом не означає продаж такого транспортного засобу цій особі, а лише надає їй право розпорядитись транспортним засобом від Вашого імені. Тобто Ви і надалі залишаєтесь власником транспортного засобу, що, зокрема, відображено у Єдиному державному реєстрі МВС, до відчуження Вами або довіреною особою такого транспортного засобу та оформлення такого відчуження відповідно до чинного законодавства. Отже, такий транспортний засіб має бути відобрежний у розділі 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» деклрації;
• уважно перевіряйте Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб підприємців на наявність інформації щодо учасників та/або директора юридичної особи. Трапляються часті випадки, коли особа фактично вийшла зі складу засновників (припинила займати посаду директора) однак записи стосовно таких змін не внесено у відповідний Реєстр;
• пам’ятайте, що юридичні особи зазначаються у розділі 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації навіть якщо вони були згадані в попередніх розділах декларації як такі, чиї акції або інші корпоративні права належать суб’єкту декларування або членам його сім’ї. Зверніть увагу, що у цьому розділі має, зокрема, міститись інформація про товариства, у яких суб’єкт декларування або член його сім’ї прямо або опосередковано володіє 25 і більше відсотками статутного капіталу. Детально ознайомтесь з визначенням поняття «кінцевий бенефіціарний власник», яке міститься у Законі України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1702-18
• у полі «Джерело доходу» розділу 11 «Доходи у тому числі подарунки» декларації зазначається інформація від кого саме суб’єкт декларування або член його сім отримав дохід. Винятком є дохід від зайняття підприємницькою або незалежною професійною діяльністю члена сім’ї, коли сам член сім’ї може бути вказаний джерелом свого доходу від такої діяльності. Це може стосуватися також суб’єкта декларування, якщо він здійснював таку діяльність у звітному періоді до початку виконання функцій держави або місцевого самоврядування або після припинення здійснення таких функцій;
• зверніть увагу, якщо у звітному періоді отримано у спадщину/відповідно до договору дарування, наприклад, об’єкт нерухомості або транспортний засіб, інформація про таку спадщину або подарунок окрім розділів 3 «Об’єкти нерухомості» та 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби» має бути відображена також у розділах 11 «Доходи, у тому числі подарунки» та 14 «Видатки та правочини»;
• якщо дохід або подарунок був отриманий в іноземній валюті, то його розмір слід перерахувати в грошову одиницю України за валютним (обмінним) курсом Національного банку України, що діяв на дату отримання такого доходу (подарунку);
• при заповненні розділу 12 «Грошові активи» декларації, зверніть увагу, якщо кошти розміщенні в одному банку, але на різних рахунках, необхідно вносити таку інформацію до розділу окремими полями. Так само окремими полями вносяться відомості щодо коштів, розмішених на рахунку та в сейфі банку, навіть якщо мова йде про один і той самий банк.

Обов’язково перевірте інформацію, що відображена у Вашій декларації, після її подання та розміщення в Реєстрі. Пам’ятайте, що Закон «Про запобігання корупції» передбачає 7 днів для подання виправленої декларації.

Нагадуємо, кампанія з декларування триватиме до 1 квітня 2018 року.

 

 

   10.05.2016

 

 

 

Нова класифікація правопорушень в Законі України №1700-VII

 «Про запобігання корупції»

 Передусім слід зауважити, що Закон №1700-VII розмежовує корупційні правопорушення та правопорушення, пов’язані з корупцією, тобто усуває недоліки попереднього антикорупційного Закону, прийнятого у 2011 р., який усі порушення називав корупційними — чи йшлося про отримання хабара, чи про несвоєчасну подачу декларації. Такий підхід суперечив тлумаченню поняття корупції (використання службових повноважень з метою отримання неправомірної вигоди).

 Відтепер корупційними правопорушеннями вважаються лише злочини, котрі містять ознаки корупції. Їх перелік — у примітці, якою доповнено ст. 45 Кримінального Кодексу України (далі — ККУ) згідно Закону від 12.02.2015 р. №198-VIII. До речі, в новому переліку правопорушень уперше згадується ст. 354 ККУ: підкуп працівника підприємства, установи, організації. І суб’єктом такого злочину виступають робітники, які не є службовими особами, приміром, медпрацівники, що отримали «подяку» від пацієнта за надання медичної допомоги. Раніше ця стаття не вважалася «корупційною» (із суто формальних причин), хоча впродовж останніх років вона найчастіше змінювалася. Однак навіть у випадку притягнення працівника до кримінальної відповідальності за таке діяння, його не вносили до реєстру корупціонерів і не звільняли з роботи.

 Правопорушеннями, пов’язаними з корупцією, є діяння, що не містять ознак корупції, але порушують установлені законом про корупцію вимоги, заборони та обмеження. За їх вчинення, як правило, настає адміністративна відповідальність: йдеться про адміністративні порушення, передбачені главою 13-А (ст.ст. 1724, 1729) Кодексу України про адміністративні порушення (далі — КУпАП), і такий злочин, як декларування недостовірної інформації (ст. 366-1 ККУ).

 Закон №1700-VII практично не змінив визначення суб’єктів відповідальності за порушення у сфері корупції. Втім він не вирішив і ключового питання — хто конкретно є посадовою особою у закладі охорони здоров’я. А враховуючи посилення кримінальної та адміністративної відповідальності, а також розширення спектру нових вимог Закону №1700-VII, це питання нині набуде ще більшої актуальності.